Navicat Premium // Full Sürüm Sorunsuz // Türkçeleştirilmiş // Mt2CiBlog

Navicat Premium // Full Sürüm Sorunsuz // Türkçeleştirilmiş // 




Arkadaşlar , kendi serverim için arıyordum buldum . Lazım oluyor bana çokca sorunsuz kullanmam için full sürümünü buldum . Mt2ciBlog Sitemde ilede paylasmak istedim . İşallah işinize yarayıp sorunsuz oynayabilirsiniz .

İndirme Linkine Gidelim İsterseniz .


http://download.navicat.com/download/navicat9_premium_en.exe

Kısaca Bağlanma Anlatımı - Resimsiz Kusura Bakmayın 

1.Navicata Giriyoruz

2. Yukarıda Sol Tarafda Connection Bölümü Var Oraya Tılıyoruz , Oradan MySQL Seçiyoruz .

3. Connetion Name Kısmına Serverinizin Adını Yazıyorsunuz ( İmparatorMt2 Gibi)

4. Host Name / İP Adress Bölümünede Server İP Adresinizi Yazıyorsunuz Örnek : 176.85.78.59 Gibi .

5. Port Ve Username Kısmına Dokunmuyoruz .

6. Password Bölümünüzede Navicat Şifrenizi Yazıyoruz ( 123456 Gibisinden )

Son Olarak OK Kısmına Basıyoruz . Ve Tamamlamış Oluyoruz
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski