Artık Metin2 Hileleri Ve Metin2 Blog Aştık Metin2 Pvp Serverlarıda Tanıtımına Başlıyoruz...

Merhaba arkadaşlar artık "Mt2ci" olarak sadece bir metin2 hile indirme veya normal bir blog olmayı aştık sizlerin sayesinde hitlerimiz gün geçdikçe artıyo ve artık metin2 pvp serverlar reklamlarıda buradan yapacagız.  Sizde serverınızı tanıtılmasını istiyorsanız Tıklayın.

SaltanatMt2 Tanıtım Konusu;




 Saltanatmt2 1 lw başlarsınız oyun 250 lw biter
 Yeni Mapler, Slotlar, Bosslar vardır.
 Oyunda silah, zırh, iç item dönüşümleri vardır"Boll Dönüşümlüdür 120 Silahları Filan"
 Oyunda +9 kadar taş basılabilir
 Pet Sistemi Vb güncel sistemler vardır.
 Oyunda hile engelleme sistemi çok iyidir hiç bir hile çalışmaz.
 7 Ch vardır hepside açıkdır.
 Biyolog görevleri vardır beklemeden arka arkaya yapabilirsiniz.


Dipnot; Zaten oyunu nerdeyse herkez bilmekdedir ben sadece teklif alıdıgım için tanıtım yapdım bu kısaca tanıtmak istedim bu yüzden yüksek online olan emek orta wslik karışık bir oyundur.


SaltanatMt2 Oyun İçi Görüntüleri;












İlgili Aramalar: saltanatm2 kayıt ol, saltanatmt2 ana sayfa, saltanatmt2 indir, saltanatmt2 metin2 silah zırh dönüşümü, saltanatmt2 lonca isimleri, saltanatmt2 efsunları nasıl olmalı sura efsunları, şaman efsunları, savaşçı efsunları, şaman efsunları, saltanatmt2 set item efsunları, saltanatmt2 set itemler nasıl olur, saltanatmt2 tek atma hilesi indir, saltanatmt2 hilesi indir, saltanatmt2 ticaret hilesi indir, metin2 pvp serverlar, wslik metin2 pvp, kolay metin2 pvpler, muharebeli serverlar

Yorum Gönder

 
Top