Metin2 Hileleri, Metin2 Hile İndirme Sitesi "Mt2Ci Biyografisi"

Metin2 Hile İndirme Blogu "Mt2ci" Biyograsisi 




 Merhaba arkadaşlar öncellikle kendimden bahsediyim.

Evet arkadaşlar adım emrah üniverste ögrencisiyim, otomotiv mühendisligi 2 sınıf ögrencisiyim, otomativ okumama ragmen bu sektörde yer almak istiyorum bu işlere ilk önce yaklaşık 1.5 sene önce başladım ilk önce site kurmakdan tr.gg ücretsiz alınan sitelerde kendi kendime yazılarla başladım, sonra metin2 başladım dedim birde bende metin2 pvp server açıyım bakalım ne olacak açdım inanılmaz ama çok büyük kitleler elde ettim sondestanmt2 2 sene önce açmışdım ve oyunumda 2bin online vardı bir takım sebeblerden kabandı filan bu işleride bitirdim hevesimi epeyce aldım ve kısaca son olarak mt2ci açdım bu site 1.5 senelik filan şuanda sitemi hepmmo.org yönlendirdim sonra bu domainle epey hitliydim gunluk 10k tekil alıyordum sonra domain uzatmayı unuttum ve domain düşdü sonradan almak istemedim ve tekrar mt2ci olarak kullanıyorum.

Mt2ci ilk zamanlarda ilk ayında filan 10 tekil hit alıyodu sonra vazgeçmedim ve 2-3 ay sonra çogu efsun klavuzlarında 1 sıradaydım ve bu konularla 5k tekil hit alıyordum, ozamanlar üniverste sınavı fılan vardı ve nerdeyse 4 ay filande ilgilenmedim siteyle sonra ayda 2-3 konu yazdım ve hittim 500 tekildi gunluk, 1.5 senelik emek olarak suan ortalama 3k tekil, 10k çogul göruntulenme alıyorum.


Mt2ci Metin2 Blogu...


Site Açılış Tarihi; 25.10.2013

Site İçeriği; Metin2 Hakkında Herşey "Hile,klavuz,panel,pack,files,kurulum,pvp"




Bunlar Sizinle Alakası Yokdur.
- - - - -
Anahtar Kelimeler"Metin2 hileleri, metin2 hile indir, metin2 hileleri facebook, gezginler, turkmmo hileleri, metin2 hileleri 2015, 7x indir, otomatik kasma hilesi, biyografi, megadosya hileleri indir, full hile indir, güncel, çalışan, sorunsuz, full, dowland, tıkla, nereden, bulabilirim, virussuz, hızlı vurma, çekme, koşma, hile hatası alıyorum, kolay kasılma, ep hilesi, market bugu, ölümsüzlük, pack indir, silah, zırh, kodları, gm, ga, sgm, 8x indir, 9x indir, 10x indir, 11x indir, 12x indir, 100x indir, para hilesi metin2, sura efsunları, ninja efsunları, şaman efsunları, savaşçı efsunları, saglam efsunlar, savunma efsunları, atak efsunları, metin2 2015 efsun klavuzu"
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski