Metin2Ci Blog Yazarı İle Röportaj Ve Biyografisi


Merhaba arkadaşlar yeni bir yıla girdik sitemin 1.5 yılını arkada bırakmış oldum.Bende merak edilen sorulara elimden geldiği kadar özelden de olsa çok sorulan sorular ve bi takım açıklamalar yapmak istiyorum hep hile hep hile olmuyo böle güzel makalelerde yazcam artık bir nevi sohbet havasında metin2 hile sitesıne az bi renk katcam.

Gelelim bana azcık kendimi anlatıyım; 

Evet arkadaşlar ben emrah Üniverste ögrencisiyim.Metin2 2007 yılında bir arkadaşımın yüzünden tanışdım ozamanlarda internet cafede oynamak bi zevklıydi evimde pc olmasına ragman arkadaşlarımla metin2 oynamak için cafelerden çıkmazdık.1-2 sene metin2 oynadım tr olsun pvp ama belli süre sonra sıkılıyo insan bi kaç sene bırakdım işde 2014 gene başladım ama bu sefer metin2 tr degil Pvp server başladım, Sonra Kendi serverımı kurdum +500 Online yapdım ve sardırı yüzünden oyunumu kabadım, şuan metin2 tr ve pvp oynamıyorum sadece metin2 blogumla ugraşıyorum.

Neden Metin2 Hilesi Pyalaşıyorum... ?

Evet arkadaşlar bu soruyu bazılar özelden çok soruyo neden hile paylaşıyosun oyunu bozuyosun gibi açıklamalarda bulunuyolar eskiden 2007-2008-2009-2010 kadar evet olsaydık asla paylaşmazdım o zamanlarda metin2 bi aseleti bir amacı bi tadı vardı şuan oyun sadece oyun kurucuları tarafından para kaynagı olarak algılıyorlar ve oyuncularda sıkıldı oynayanlarada yardımcı olmak için paylaşıyorum.

Peki Bu Hileleri Sen Mi Yapıyosun ? 

Hayır ben yapmıyorum yabancı(alman) bir metin2 oyuncusu yapıyor ben ve diğer hile paylaşanlarda ordan alıp kendi sitelerinden paylaşıyo benim onlardan ne gibi farklılarım var derseniz ben en son çıkan hileleri hemen paylaşıyorum.Bazıları içine Keylogger Gibi virüsler koyarak çarlarını soyarlar ben asla öle bişey yapmam zaten anlamam o işlerden ama güvenilir metin2 paylaşım sitesinde oldugunuz belirtmek isterim.

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski