Merhaba Mt2ci Metin2 Blogu okucuları bu makelemde gene sizlerin işinize yarayacak önemli bir konuyu ele alara yazmayı kara aldım, artık herkez +75 lw oldugu için yenı kasılma yerleri arıyo ve expde +80 sonra burda gayet iyi gelmekdedir.
Çogu burada kasılmak için gerekli efsunları bilmemekdedir.Ve bilmedigi içinde slotları kesemez ve durmadan ölur exp kaybedigi gibide boşuna içeriye girmiş olur...

Konumuza dönersek... Kasılmanız için öncelikler
 1.Numaralı kural yanınızda bir kutsamacı şaman olması lazım yoksa çok zorlanırsınız bunu zaten çogunuz bilmekdesiniz ben bilgi olsun diye yazdım.
2.Silahınız ortalamalı zehir vb bir silahsa +35 ortalamalı olmasını tercih edmelisiniz.

Sürgünde Slotlara Karşı Dizilmesi Gereken Efsun Seti;

Silah İçin; Mistiklere Karşı Güç, Şeytanlara Karşı Güç, Ölümsüzlere Karşı Güç, Kritik Vuruş

Kalkan İçin; Mistiklere Karşı Güç, Ölümsüzlere Karşı Güç, Şeytanlara Karşı Güç, Sersemletmeye Karşı Bağışıklık

Kask İçin; Zehirleme, Mistiklere Karşı Güç, Ölümsüzlere Karşı Güç, Şeytanlara Karşı Güç

Zaten Anlamışınızdır.Önemli Olan efsunlar mistik, şeytan ve ölümsüzlükdür bunlar slotlara daha fazla ve daha az canınız gitmesini sağlar. Okçular için Zırhda, küpede, kolyede, ayakabıda oklardan korunma Şanşı ve Bloklama efsunları getirseniz daha savunmalı olursunuz bu slotlara, Birde kritik efsunu da çok önemli bi bukarada buna önem verin 2 kat vurmanız serı vuruşlarda çok geldiği için birde zihinsel olursanıız bildiğiniz gibi daha çok savunmanız oldugu için güçlü bedenle ama seri kesemezsınız.Bedenselde Hava kılıçı ile seri kesersiniz ama fazla slot bi arada alamazsınız zaten aynı duruma geliyo.




İlgili Aramalar: Metin2 Türkiyede Sürğün Mağrasında Efsun Dizlimi, Metin2 Pvp Serverlarda Sürgün Mağrasında Efsun Dizilimi, Sürğünde Ölmemek için efsunlar, Sürgünde sağlam efsun seti, sürgün magrasında kasılma efsunları, sürgün magrasında kasılma yerleri ve odaları

Yorum Gönder

 
Top