Metin2 Pvp Server Kurulumu Detaylı Açıklanması;

Merhaba metin2 oyuncuları artık herkez metin2 pvp server açmayı becerbiliyo ve kendı pvp sahibi olabiliyo ve bu işlerden hem zevk hemde paralarda kazanabılıyo.Öncelikle bir pvp kurmak istoyasınız oyun düzeni çok iyi olmalı yani filesi güzel olmalı derken mesela oyuncuyu oyundan sıkmadan ve zamanın nasıl geçdiğini bilmeden oyunda tutmalı wslik olur emek olur bu sizin kararınız.

Sizlere bu konuda hamachisiz sabit ip server kurmayı ücretsiz anlatacagım.
Mt2ci Filesi ücretsiz degildir.

Metin2 Pvp Server Kurmak + Mt2ci Oyun Filesi; 30 Liradır.
 Tek Mt2ci Filesi Almak İsteyenlere: 15 Liradır.


Mt2Ci Metin2 Pvp Server Files Özellikleri;

Client Versiyounu:28249
Game Versiyonu:55170
Veri Tabanı Versiyounu:55170

Oyunda Level Sınırı 105 Leveldir.(Degiştirebilir)
Oyunda Statü Sınırı 90 dır.(Degiştirebilir)
Lonca Level 30 dir En Son (Degiştirebilir)
Drop Sınırı 200 dur.
Sorunsuz Kostum Sistemi.
Sorunsuz Pet Sistemi.

Yeni Oyun İçi Etkinlikler
»Noel Etkinliği
»Hallowen Etkinliği
»Olimpiyat Etkinliği
»Sevgililer Günü Etkinliği
Ramazan Ay'ı Etkinliği
»Yağmacıları Avla Etkinliği
» Dünya Kupası Etkinliği

Tr' ye Gelen Yeni Silahlar Eklidir.
Tr' ye Gelen Zırhlar Eklidir.
Tr' ye Gelen Yeni Dönüşümler Eklidir.
Tr' ye Gelen Yeni Mapler(Harıtalar) Eklidir.
Filesde Hiç Bir Açık Yokdur.Sorunsuzdur.

Filesden Görüntüler;



















Ücretsiz Hamachisiz Server Kurulumu Resimli Anlatım Mt2Ci;
















Ben Bunları Anlamadım Detaylı Hem Resimli Hem Yazılı Ve Videolu Metin2 Hamachisiz Pvp Kurulumunu Anlatan Klavuzu İndiriniz.






İlgili Aramalar: metin2 pvp kurma, metın2 sabit ip kurma, metin2 pvp satın al, vps satın al, metin2 oyunu al, metın2 pvp kurma, metin2 pvp nasıl kurulur, gm nasıl olunur, tl olmak, game almak, hamachisiz server kurma, pvp server nasıl kurulur

Yorum Gönder

  1. Çok Güzel Bir Site Arkadaşlarım Da Dağıttım Zaten Burada Ki Hileleri Bide Pvp Sw Kurulumundaki programları da yazarsanız sevinirim konu düzeltirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkurler programlar filan hepsi elden geççekdir yeni konular hazırlıyorum takipde kalın.

      Sil
    2. emrah kardesm bana bi yardımcı olsan skype eklermisin skype adı Tolga Bayram Bıyıklı

      Sil
    3. kardeşim skype eklermisin rica etsem. onur.gurcan.3

      Sil
  2. nasıl alıyoruz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emrah_kirac@hotmail.com eklersen Skype Yardımcı Olabiliirm

      Sil
  3. kardes pvp server nasııl acıcagız

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Emrah bey , sizi SKYPE'tan ekledim pvp server kurulumu hakkında yardım almak istiyorum cevap verirseniz memnun olurum.

    YanıtlaSil

 
Top