Kaçak Gelinler Dön Bana Ne Olur Çalan Şarkı İndir ? Dİnle Kim Söyluyor



Merhaba arkadaşlar kaçak gelince çalan bu güzel şarkı sizlerle :)



Üzülürüm yine resmini görünce maziye bakarak

Vazgeçemem senden bir ömür geçse böyle ardından yalvararak
Dön bana yeniden ne olur sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur dön bana yeniden ne olur nolur nolur



Unuturum sandım zamana bırakınca senin nasıl sevdiğimi
Unuturum sandım zamana bırakınca senin nasıl sevdiğimi
Ama bugün yine söylüyorum hep aynı hep aynı şeyi
Dön bana yeniden ne olur sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur dön bana yeniden nolur nolur nolur



Dön bana yeniden ne olur sev beni yeniden ne olur
Al beni yanınane olur dön bana yeniden ne olur nolur nolur

kaçak gelinler çalan şarkı, kaçak gelinlerde çalan şarkı nedir, kaçak gelinler çalan sarkıyı kim söyluyor, dön bana ne olur kaçak gelin, kaçak
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski