Kaçak Gelin 1 Bölümde Çalan Şarkı Nil Karaibrahim Yalnız Kalplerde

merhaba kaçak gelince çalan nil karaibramgil şarkısı 24.05.2014 1 bölüm kaçak gelinlerde çalan müzik
Nil Karaibrahimgil Yalnız Kalplerde Atarlar Şarkı Sözü
Kaçak Gelinler Yalnız Kalplerde Atarlar Şarkı Sözü, Kaçak Gelinler Yalnız Kalplerde Atarlar Sözleri, Yalnız Kalplerde Atarlar Şarkı Sözü, Yalnız Kalplerde Atarlar Kaçak Gelinler Dizisinde Çalan Şarkılar, Yalnız Kalplerde Atarlar Kaçak Gelinler, Kaçak Gelinler ilk Bölümünde Çalan Şarkılar, Nil Karaibrahimgil Yalnız Kalplerde Atarlar Şarkı Sözü, Nil Karaibrahimgil Yalnız Kalplerde Atarlar Sözleri, Nil Karaibrahimgil Yalnız Kalplerde Atarlar Kaçak Gelinler Şarkısı

Gazeteye iLan verdim
Bekarım, yaLnızım
Siz de öyLeyseniz
GeLin buLuşaLım
Lisede öğretmenim, 
Ağır başLıyım, 
BunLar size uyarsa
Sevmeye hazırım
Çift kişiLik nedense
Yastığım, yorganım
ALLah nasip ederse
SoLa kayacağım, 
YaLnız kaLpLer de atarLar
Bunu bir kenara yazın
Eğer kışı atLatırsak
Güneye ineriz yazın



İyi taklit yaparım
Dolma sararım
Bunlardan bahsetmedim
Sürpriz yapacağımGazeteyi okudum
İlanıma baktım
Lisede öğretmendim,
Ağır başlıydımYalnız kalpler deatarlar
Bunu bir kenara yazın
Eger kışı atlatırsak
Güneye ineriz yazın…
kaçak gelin izle, kaçak gelin 1 bölüm, kaçak gelin dizi müzikleri, yalnız kalplerde atarlar dinle, indir, kaçak gelinler çalan şarkı, şarkı kim söluyo, hangi şarkı
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski