Pvp de YAPILABİLECEK EN İYİ BIÇAKÇI NİNJA | Tavsiye Bakın

Meraba arkadaşlar ben bugün sizlere kullandığım efsun diziliminden bahsedeceğim.
Ben genelde lonca ve karaktere göre item dizerim umarım beğenirsiziniz imkanınız varsa benim gibi yapın yoksa sadece LONCALARI yapmanız yeterli olacaktır....

Siyah Rüzgar Takımı: Kılıç-Bıçak-Çiftel-Hp-Ok [LONCA]
Siyah Rüzgar Takımı: Kılıç-Bıçak-Çiftel-Hp-Saldırı değeri 
Siyah Rüzgar Takımı: Yelpaze-Çan-Ok-Hp-Saldırı değeri
Zırh taşlar: Savunma-Korunma-Yaşam[Kurnazlık ve hız taşına gerek yok çünkü pvpde hızı her türlü yapabilirsiniz kurnazlık taşı da slotlara karşı etkilidir.]

Ruhsuz bıçak: Yarı-kritik-delici-güç-çeviklik [LONCA]
Taşlar: Savaşçı-Sura-Ninjadan koruyan taşlar.
Ruhsuz bıçak: Yarı-delici-sersemletme-güç-çeviklik
Taşlar: Savaşçı-Ninja-Öldürücü darbe
Ruhsuz bıçak: Yarı-delici-sersemletme-güç-çeviklik
Taşlar: Sura-Şaman-Öldürücü darbe

Cennetin Gözü Kolye:Kılıç-Bıçak-Çiftel-Hp-Kritik
Cennetin Gözü Kolye:Yelpaze-Çan-Ok-Hp-Kritik
[Arkadaşlar cevher koymayı unutmayın]

Anka Ayakkabı'da kolye gibi olmalıdır eğer imkanınız varsa kesinlikle kirin ayakkabıya dönüştürün bloklama çok işinize yarayacaktır...

Cennetin Gözü Bilezik: Yarı-Büyü-Hp-Delici-Hp emilimi-----arkadaşlar bazı serverlarda şimşek ve rüzgar savunmaları işe yaramıyor ama eğer işe yarıyorsa İki tane bilezik yapın şöyle olsun:
Yarı-Büyü-Hp-Delici-Şimşek = Kritik çok yerseniz takın.
Yarı-Büyü-Hp-Delici-Rüzgar = Düz çok yiyorsanız takın.
!!!! SAKIN GMLERE VEYA OYUNU UZUN SÜREDİR OYNAYAN BİRİLERİNE SORMAYI UNUTMAYIN!!!!!

Küpe Genelde oyuncu tercihine bağlıdır Ben saldırı gücü istiyorum bu yüzden...
Abanoz küpe: Yarı-Kılıç-Bıçak-Çiftel-Ok [Küpenin standardı budur daha iyi olamaz he eğer suralar sizi çok rahat alıyorsa Ok yerine SP ÇALMA ŞANSI koyun.Eğer zehirleme çok yiyorsanız Ok yerine zehre karşı koyma koyun.
Ork Kapşonu(61 LEVELLİK KASK): Yarı-Büyü-Hp üretimi-Zehirleme-Saldırı hızı (Şimşek ve rüzgar etkili değilse bunu kullanın ok sav felan getirmeyin sonuç hüsran olur.)
Ork Kapşonu(61 LEVELLİK KASK): Yarı-Büyü-Hp üretimi-Rüzgar-Şimşek (Şimşek ve rüzgar etkili ise kullanın zehirleme neden yok demeyin %5 %8 zehirleme var ise zaten pek işe yaramaz..)

KALKANLAR HER KARAKTERE GÖRE OLANINDAN OLMALIDIR VE EFSUNLARI:
Yarı-Sersemlik bağışıklığı-güç-çeviklik-Bloklama

Hp-Dex-Str-Sp Sıralama budur....
BİYOLOG GÖREVLERİNDE SALDIRI DEĞERİ ALMANIZI TAVSİYE EDERİM (1k hp veya savunma pek işinize yaramaz .)
Arkadaşlar çeviklik işe yaramaz diyenlere inanmayın söylediğim efsunlar hem saldırı hem de savnmazı artıracaktır küpe bu yüzden abanozdur yok ben savunmam az olsun çok vurayım derseniz kritik ve çeviklik kombinasyonu yapmanız gerekir ozaman kristal küpe takarsınız benden bukadar yardımcı olabildiğsem ne mutlu bana [Directx] .

Not: Arkadaşlar pvplerden sıkıldım biraz da tr de aktif olmak istiyorum eğer tr yi bıraktıysanız verebilecek çarınız varsa bana mesaj bırakırmısınız 55 + olursa ve itemli olursa çok makbule geçer. TEŞEKKÜRLER
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski