Bedensel Savascıyla Karabüyü Sura Kesmek İsterseniz buyrun

Arkadaşlar hepinizin diğil ama bi çok Savascı karekteri severin ortak problemi belkide budur özellikle yeni başlıyanlar için PVP serverların baş belası Karabüyü Suralar.. Kendim 2 sene önceye kadar hep Karabüyü oynardım PVP serverlarda açıkçası çok da zorlanmadan Savascı karekterleri keserdim 1-1 ws için dizilen efsun , taşlar falan filan herşeyi kullanarak ama ilerleyen zamanlarda zaten oyunun en güçlü karekteri olduğu söylenen Sura ile adam kesmek beni tatmin etmemeye başladı ve Savascı karekter oynamaya başladım ve inanılmaz bi potansiyeli olan bedenselle gititğim serverlarda her karabüyü surayı ZORLANARAK ta olsa kesmeye başladım tabi bu kesmeye başlamanın öncesinde çok kez yattım çok kez kesildim çok kez kaybettim ama başka türlü öğrenemezdim.

Arkadaşlar bakın benim buraya yazacağım şeyleri sakın yanlış anlamayın ben en iyi biliyorum , en iyi benim hiç bi Karabüyü Sura kesemez gibi bişey sölemiyorum veya kendimi beğenmişlik olsun diye yazmıyorum bunları ama ben bu efsunlarla Karabüyü kesiyorum sizinlede paylaşmak istedim içinizde bilenleriniz vardır bilmeyenleriniz vardır onu bilemem tabi.


Neyse başlıyalım en üstteki itemden aşşağı doğru inelim ve söliceğim efsunlar sadece Karabüyülere karşı ws'de giyilebilcek itemlerdir.


KASK
Kask efsunlarıyla başlıyalım arkadaşlar öncelikle bildiğiniz gibi çoğu PVP serverda özellikle ws'lik serverlarda şimşek , rüzgar vb. efsunlar işe yaramaz çalışmaz yani o yüzden onları sölemiycem zaten dizmeyin girdiğim serverların %90'ında çalışmıyodu çok çok şanssız biri diğilseniz sorun olmaz.

Kask Efsunları - [ 
Yarı İnsanlara Karşı Güç , Büyü Savunması , Zehirleme , HP Üretim , Saldırı Hızı ]

SİLAH
Silah efsunları arkadaşlar çok değişiklik gösterebiliyo kişiye göre ama şöle bişey var diyelim siz silaha canlılık koymayı tercih ediyosunuz o zaman kalkanada koymalısınız ki destekleyebilesiniz tek başına bi işe yaramaz ama biz canlılık koymuycaz onun yerine bize ws'yi kazandırıcak efsunu koyucaz kalkanımızada sıra geldiğininde ona koyucağımız efsunu zırh efsunumuzla desteliycez silahımınızın efsunu şöle olmalı.( Eğer serverda Zehir Kılıcı varsa onun için konunun sonunda ekleme yapıcam.)


Silah Efsunları - [ Yarı İnsanlara Karşı Güç , Güç , Kritik , Delici , Zehirleme ]
ZIRH
Zırh efsunları arkadaşlar tabi zırhta değişiklik gösterebiliyo çok ama sadece Karabüyü ws'leri için bi zırh yapıcaz ve onun efsununu söliycem ben şimdi az önce sölemiştim destekliyeceğimiz efsun burda ama neden farklı efsunları tercih ettiğimi konunun sonunda açıklıycam zırh efsunları şöle olmalı.

Zırh Efsunları - [ Max. HP , Kılıç Savunması , HP Absorbe , Vücut Darbelerini Yansıtma , Saldırı Değeri ]

KALKAN
Kalkan efsunlar pek farklılık göstermez hatta çoğu kişide aynıdır en hızlıda kalkan efsunu gelir şimdi dediğim gibi kalkanda ki efsun herşeyin efsunuyla desteklenebilir biz zırh efsunumuzla destekliycez dediğim gibi en sonda sebebini açıklıycam farklı efsunların kalkan efsunları şöyle olmalı.


Kalkan Efsunları - [ Yarı İnsanlara Karşı Güç , Güç , Vücut Darbelerini Yansıtma , Bedensel Atak Bloklama , Sersem Karşı Bağışıklık ]

KÜPE
Küpe efsunları klasiktir ve herkes biliyodur ama ben düzeni bozmamak amacıyla yazıyım ve tabiki Abonoz Küpe olucak.


Küpe Efsunları - [ Yarı İnsanlara Karşı Güç , Kılıç Savunması , Zehre Karşı Koyma ]

BİLEZİK
Bilezik efsunları için kaskta söylediğim gibi şimşek , rüzgar vb. efsunları kullanmıycaz ve bilezik kesinlikle Cennet Gözü Bilezik olmalı efsunları şöyle.


Bilezik Efsunları - [ Max HP , Yarı İnsanlara Karşı Güç , Delici , Büyü Savunması , HP Absorbe ]

KOLYE
Kolye efsunlarıda fazla değişmez kolyede kesinlikle Cennet Gözü Kolye olmalıdır efsunları şöyle olmalı.


Kolye Efsunları - [ Max HP , Kılıç Savunması , Kritik , HP Üretimi ]
AYAKKABI 
Ayakkabı için açıkçası Büyü hızı veren Savunma veren veya Bloklama veren ayakkabı istediğinizi seçebilirsiniz ben Anka-Kirin dönüşümünü kullanıyorum size kalmış efsunu şöle olmalı.


Ayakkabı Efsunları - [ Max HP , Kılıç Savunması , Kritik , Saldırı Hızı ]
ZEHİR KILICI
Eğer oynadığınız serverda +75 silahları NPC'de ise bu işimizi daha da kolaylaştırır +50 ortalamalı ve Yarılı bi zehir bizim suralara karşı gücümü çok daha artırırı eğer NPC'de zehir varsa kesinlikle onu tercih edin derim ben öyle yapıyorum sabır sonucunda gelen Zehir efsunumuz işimizi çok kolaylaştırır.

Şimdi bazı efsunların nedenlerini silah , zırh , takılarımızın taşlarını unutmamamız için hatırlatıyorum Silahınız Zehir veya Triton farketmez taşları Sura Taşı , Soğutma Taşı , Delici taşı olmalıdır.Zırhımız için Savunma , Korunma , Yaşam Taşı iyi olur ve takılarımıza kesinlikle cevher basmayı unutmayalım çok şey değiştirir cevherler neyse gelelim efsunlara şimdi silahımızda göründüğü üzere Zehirleme efsunu var kaskımızdada var bu demek oluyoki rakip bizim ilk 3 düz vuruşumuz içinde kesinlikle zehir yicektir buda onun HP Üretimi kesicek ve tabiki bizde ws atmayı iyi bilicez suranın ateş vuruş skili bize ws kaybettirebilir yere düştüğümüz anda avantajımız biter biz kalkana kada can dolabilir zehir gidebilir o bize bi skill daha atma fırsatı bulabilir buda vs kaybetmemize sebeb olabilir o yüzden ateş vuruş skilini gördüğümüz anda hamle skili vurmalıyız ki bizi uzaklaştıramasın böylece hala düz girmeye devam edicez zehir onun canını bitirirken kesebilicez ayrıca kalkana ve zırha koyduğumuz Yansıtma efsunumuzda bize burda yardım ediyo olucak çoğu kişi yansıtma efsununu kullanmaz belki işe yaradığını görmemiştir ama yarar bu arada sürekli bize çarpan ateş hayaleti illaki vs boyunca bir defa bile olsa ki daha fazlada olabilir rakibimize yansıycak eğer bize 2 veya 3k çarpıyosa onada direk o kadar çarpıcak zehir olan rakibe durduk yere 3k çarpması yıkıcı bi güçtür ve tabiki rakibin bizi zehirlemesini engellemek için saldırı hızımızda var o bizi sektirmeden biz sektirelim ki bize zehir atamasın atmaya çalışırken çoktan yatmışta olabilir tabi anlatıcaklarım bu kadar arkadaşlar kesinlikle bi alıntı yoktur bunuda ekliyim umarım ufakta olsa size bi yararım dokunur yanlış bi kelime ettim ise affedin eğer konu iyi yorumlar alır beğenilirse belki ilerde Şaman , Sura , Ninja , Zihinsel konularıda yaparım tekrar görüşürüz herkese iyi forumlar. Mt2ci.Blogspot.com
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski